Thursday, 19 July 2012

Cinta Platonik Aku Dan Dia



Cinta Platonik adalah sebuah istilah yang dipakai untuk menyebut sebuah perkaitan kasih sayang, tetapi unsur-unsur rasa tarikan secara seksual tidak wujud.

secara amnya ni la maksud cinta platonik yang aku katakan.. 
kadang aku berfikir sejenak.. 
secara tidak sedar.. 
aku telah pun menjalikan hubungan CINTA PLATONIK bersama seseorang..
yang aku kenal.. 
yang aku rapat.. 
dan yang aku sayang.. 
tapi tidak sedikit pun menggugat rasa cinta aku pada MR. JAM PUTIH.. 

namun aku fikir kembali.. 
sampai manakah kesudahan cinta platonik kami?
adakah aku dan dia akan berkesudahan dengan cinta platonik kami.. 

atau ia akan berubah menjadi cinta hati aku? 
adakah cinta aku dan MR. JAM PUTIH akan tergugat kerana cinta platonik kami.. 
hmmmm.. 
aku sendiri tak tahu jawapannya.. 

No comments:

Post a Comment