Saturday 16 March 2013

Far frOm me~


 aku harap kau takkan jaoh dari aku.. 
aku harap aku akan jadi yg sentiase bertahta kat aty kau.. sentiase.. walau kite berjauhan.. 
tiap hari~ aku sntiase nak buat bende ne~ 

  
hahahahahax~ boley ta na buat cam2?? hehe~ 
aku tanak kau berubah.. 
aku nak kau macam dulu~ 
aku tanak kau berubah sampai bile~ 
and aku janji.. 
aku takkan berubah~ 
aku cemburu.. aku marah.. aku curige.. 
sume sbb aku takut.. 
takut kehilangan kau.. 


tiap malam~ aku slalu tanye pade diri aku sendiri.. 


aku slalu doa aku akan sentiase bersame kau..
walau ape pown terjadi~ 
walau dalam suke duke.. 
aku harap aku sentiase di sebelah kau.. 
agar kau tahu.. aku sentiase ade untuk kau..


kau adalah pelengkap hati aku taw ta~ 


 aku harap~ kau tahu betape aku sayangkan kau~ 
hey sayang.. i love u more then evrything~ 
dont u ever leave me.. 
or.. i will kill u and tear u into pieces and give the stray dog eat u~ 
:) 

sayang~ 


thanx kacuk~ 

for my heartbeat~ 

MUHAMMAD AZREL FITRI







No comments:

Post a Comment