Friday 25 April 2014

iTu mEmAng cAra Aku~

bila nak tido.. 
tekap muke kat bantal.. 
tak pown ttop mate dengan selimot.. 
nangis senyap-senyap.. 
biar air mata yang mengalir.. 
bgn pagi mate bengkak-bengkak.. 
hidong merah-merah.. 

yes! 

itu memang cara aku.. 
cara aku lepas rasa.. 
cara aku lepas perasaan.. 
marah, tak suka, kecewa, sedih.. 
macam tu lah cara aku.. 
kalau tak lut.. 
keluar hirup udara sejuk.. 
dongak langit kosong malam.. 
biar badan sejuk kaku.. 
masok bilik.. tukar baju.. 
masok toilet.. bertapa bawah pancuran air.. 
betapa sampai sejuk.. 
betapa sampai kaku.. 
betapa sampai mengiggil badan.. 
betapa sampai kecut jari jemari.. 

motif? 

biar sejuk hati.. 
biar sejuk kepala kusot.. 
biar sejuk badan.. 
lepas semua 2.. masok bilik.. siap3..
mnom air mineral sampai agak kembong perot.. 
sampai puas.. 
baring atas katil.. 
nangis lagi.. 
smpai terlelap.. 

yes!

itu memang cara aku.. 
setiap orang lain caranya kan? 

XOXO
etty

No comments:

Post a Comment